ԷԿՈԼՈԳԻԱՅԻ ԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾ 2
Նպատակը
- Իմանալ թափոնների տեսակները
- Կարողանալ դասակարգել թափոնները ըստ վնասակարության
- Թափոնների տեսակավորման անհարժեշտությունը, առաջավոր փորձի օրինակների ներկայացում
- Կարողանալ բացատրել թափոնների երկրորդային օգտագործման կարևորությունը, հնարավորություններն ու հեռանկարները ՀՀ-ում
- Հանրության ուշադրությունը գրավել խնդրի վրա
- Գտնել թափոնների կառավարման ուղիներ
Ընթացքը (ժամանակահատվածը 2ամիս)
- Վերլուծել թափոնների տեսակները, համեմատել դրանց վնասակարության աստիճաններն ու հետևանքները
- Այցելել Cleanleand թափոնների վերամշակման գործարան, ուսումնասիրել վերամշակման ընթացքը, հարցազրույց վերցնել մասնագետներից, կատարել վերլուծություն
- Այցելություն ՀՀ շինանյութի արտադրանքի արդյունաբերական որևէ գործարան, թափոնների կառավարման համակարգի ուսումնասիրում
- Աղբի խնդիրը կրթահամալիրում, լուծման առաջարկներ
- Աշխարհի ամենաղտոտված քաղաքներ, գետեր, լճեր, ծովեր շարքերի ֆիլմեր, ֆոտոշարքեր, հոդվածներ
- Աղբը և շրջակա կենդանական աշխարհը, հետևանքները(ֆիլմեր, հոդվածներ, վերլուծություններ)
- Օտարալեզու ֆիլմերի թարգմանություններ թափոնների խնդրի մասին
- Երևանի առավել աղտոտված վայրերը. Ֆոտոշարքեր, ֆիլմեր, պատումներ
- Հարցազրույց ՀՀ թափոնների կառավարման համակարգի պատասխանատուի հետ
- Նշել աշխարհի այն երկրները, որոնք աչքի են ընկնում աղբի վերամշակման,տեսակավորման փորձով
Արդյունքը
- Սովորողները համակարգված գիտելիքներ կունենան թափոնների, դրանց տեսակների, հիմնախնդրի վերաբերյալ
- Կկարողանան առաջարկել սեփական լուծումները
- Կհամեմատեն Հայաստանի թափոնների կառավարման համակարգը այլ երկրների հետ
- Կկատարեն թաևգմանություններ
- Կգիտակցեն թափոնների վնասակարությունը և դրանց ճիշտ օգտագործելու կարևորությունը
- Կստեղծեն մեդիափաթեթներ.
- Ֆիլմերի
- Թարգմանությունների
- Հետազոտական վերլուծական աշխատանքների
- Հարցազրույցների
- Նկարաշարերի
Գրականություն
https://martamara86.wordpress.com/
http://www.ecolur.org
www.wikipedia.org
http://musora.bolshe.net/page/how-to-collect-garbage-separately.html
http://nelliharutyunyan.wordpress.com/2013/09/11/refuse/
http://markosyanyeva.blogspot.com/2013/09/10.html